Ponuky práce a brigád

Kategórie:
Řadit podle
Miesto:

Magazín Brigady.sk

Prečo je operatívny lízing populárny už aj u bežných ľudí?

Kúpa auta je nákladnou investíciou a nie každý dokáže zložiť naraz také peniaze, ktoré sú pre daný model potrebné. Preto na trhu existujú aj...

Tantra masáže, zaujímavé a zábavné privyrobenie

Viete masírovať človeka a zabezpečiť mu dokonalé uvoľnenie? A hľadáte príležitosť, ako si trocha finančne prilepšiť? Potom je škoda, ak svoje...

1 / 4
Gastronómia - Trencín
Informácie o pracovnom mieste: UGO fresh bar Laugaricio Trenčín príjme brigádnikov pre obsluhu UGO fresh baru. Jedná sa o prípravu ovocných a zeleninových štiav a smoothies. Nutná časová flexibilita, minimálne 60 hodín/ mesiac, smeny podľa dohodnutého plánu na každý týždeň podľa možností uchádzača. Momentálne potrebujeme najmä vysokoškolákov. Požadujeme: komunikatívnosť, časovú flexibilitu, zodpovednosť, spoľahlivosť, príjemné vystupovanie Ponúkame: - zodpovedajúce ohodnotenie - 3€/hodinu po zaučení + odmeny - možnosť zvýšenia mzdovej sadzby - možnosť voľby smien- naplánujete si podľa svojich možností 1 týždeň dopredu - priateľský kolektív
Gastronómia - Trencín
príprava ovocia a zeleniny, príprava ovocných a zeleninových štiav a smoothies, obsluha zákazníka
Logistika - Trencín
SKLADNÍCI / SKLADNÍČKY s elektronikou PHILIPS - HOLANDSKO, aj pre páry - ihneď Krajina: Holandsko Miesto práce: mesto Venray Náplň práce: Pre holandského zamestnávateľa dopĺňame tím pracovníkov a pracovníčiek v Holandsku. Hĺadáme ženy, mužov, páry aj skupinky do skladu a baliarne. Náplňou práce je triedenie tovaru, balenie tovaru, chystanie tovaru podľa objednávok, order picking a pod. V meste Venray je sklad s elektronikou PHILIPS Na úspešné umiestnenie je nutné mať čistý výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. Do Holandska postačuje cestovať s občianskym preukazom, ktorý musí byť platný a nesmie byť poškodený. Požiadavky: - znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni - pozícia vhodná pre ženy, mužov aj páry (páry a skupinky zamestnávateľ ubytuje spoločne, ale pracujú na rôznych smenách) - pozícia vhodnejšia pre pracovníkov do 43 rokov - možnosť pracovať dlhodobo - ochota a flexibilita - schopnosť pracovať individuálne aj v tíme Nástup do práce / termíny: Odchody zo Slovenska: ihneď, organizujeme odchody každý týždeň Organizujeme cestovanie zo Slovenska do Holandska priamo k zamestnávateľovi. (nikde nemusíte prestupovať, dopravná spoločnosť Vás zavezie priamo na požadovanú adresu v Holandsku) Cena cestovného lístka 120 Eur vrátane batožiny. V prípade záujmu môžete cestovať aj individuálne. Mzda: Mzda je rozdelená podľa veku pracovníka: 18 rokov: 7,87 Eur brutto/hod. + príplatok 8% holiday money 19 rokov: 8,63 Eur brutto/hod. + príplatok 8% holiday money 20 rokov: 9,39 Eur brutto/hod. + príplatok 8% holiday money 21 rokov a viac: od 9,91 Eur brutto/hodina + príplatok 8% holiday money PRÍPLATKY: ak je zaradená nočná smena: príplatok 135 % ak pracujete v sobotu: príplatok 150 % ak pracujete v nedeľu: príplatok 200 % Pracovníci ktorí šoférujú služobné autá z ubytovania do práce a späť dostanú od zamestnávateľa bonus 4 Euro netto/deň Mzda je vyplácaná každé 4 týždne na bankový účet zamestnanca. Prvá mzda je vyplácaná 3 týždne pozadu. Zálohy sú vyplácané každý týždeň na bankový účet. Záloha sa počíta počet hodín ktorý ste odpracovali za týždeň krát 5 Eur v čistom) Možnosť výplat na holandský alebo slovenský účet. Strava: Hradíte si sami. Na ubytovaní máte k dispozícii kuchynku na varenie. Ubytovanie: Ubytovanie zabezpečené zamestnávateľom. Poplatok za ubytovanie je strhnutý z Vášho hrubého platu sumou 94 Eur týždenne čo je približne 70 - 75 Eur v čistom za týždeň. Nehradíte vopred žiadne poplatky za ubytovanie. Ubytovanie je zabezpečené v hoteli alebo shared houses alebo v bungalovoch, max. 2ja pracovníci na izbe. Zamestnávateľ zabezpečuje cestovanie do práce a späť služobnými autami. Cena za dopravu je 2 - 3,50 Eur (podľa vzdialenosti ubytovania) Pracovná doba: Pracuje sa priemerne 32 - 40 hodín týždenne. Nadčasy podľa požiadaviek zamestnávateľa. Ranné a poobedné smeny, môže byť zaradená aj nočná smena. Dĺžka kontraktu: 3 mesiace s možnosťou predĺženia. Dlhodobá pracovná pozícia. Poistenie: Hradené podľa platnej legislatívy. Zamestnávateľ Vás prihlasuje do zdravotnej poisťovne v Holandsku. Vaše náklady / poplatky: Náklady na cestovanie: Organizujeme cestovanie zo Slovenska do Holandska priamo k zamestnávateľovi. (nikde nemusíte prestupovať, dopravná spoločnosť Vás zavezie priamo na adresu zamestnávateľa) V prípade záujmu môžete cestovať aj individuálne.Cena cestovného lístka vrátane batožiny je 100 - 120 Eur. Aby Vaše vycestovanie bolo bezproblémové poskytneme Vám kompletné poradenstvo a informácie o nevyhnutných náležitostiach potrebných pred vycestovaním do zahraničia aj po návrate späť na Slovensko. Poskytneme Vám našu asistenciu počas pracovného pobytu v zahraničí. Zabezpečíme Vám príručku s dôležitými informáciami. Ešte pred Vašim vycestovaním do zahraničia obdržíte akceptačný list, kde budete mať potvrdený nástup do zamestnania a všetky pracovné podmienky priamo od holandského zamestnávateľa. Tento dokument spolu s dohodou o sprostredkovaní zamestnania sa podpisuje pred vycestovaním. Doplňujúce informácie: Ďalšie informácie: Zamestnávateľ vybavuje SOFI číslo. Zamestnávateľ zabezpečuje dopravu do práce a späť na ubytovanie. Ubytovanie je vzdialené 10 - 40 km od práce. Zamestnávateľ poskytuje skupinke pracovníkov služobné auto za poplatok 2 - 3,50 Eur/deň (strhávané zo mzdy pracovníkov). V prípade záujmu o danú pozíciu je nutné zaslať emailom životopis v anglickom jazyku + fotografiu a napísať dátum kedy môžete za prácou vycestovať. Váš záujem nám potvrdte aj telefonicky.
Ludské zdroje a personalistika - Trencín
poradenstvo a starostlivosť o klienta spojená s poslaním produktov, tvorba článkov, práca s FB, rady, tipy, reklama, vzdelávanie,sebarozvoj a budovanie pracovného teamu
Ekonomika a financie - Trencín
Práca v oblasti kontroly a plánovania riešení pre fyzické a právnické osoby na finančnom trhu. Ak hľadáte prácu pre mladých ľudí, ktorí chcú niečo v živote dosiahnuť, a nechcú na celý život ostať zaseknutí na jednej pracovnej pozícii v nejakej nezaujímavej práci, táto ponuka je práve pre Vás. Bonusom je určite garantovaný kariérny rast, zľavy u mobilných operátorov na paušály alebo mobily, alebo firemné dovolenky. Vhodné pre ľudí od 18 do 30 rokov (nie je podmienkou - jediná podmienka je stredoškolské vzdelanie, bezúhonnosť a slušnosť), ktorí chcú v živote niečo dosiahnuť. Práca je v oblasti Trenčína.
Ekonomika a financie - Trencín
Kontrola a plánovanie riešení Administratíva Komunikácia s fyzickými osobami
Manažment, konzulting - Trencín
Vzhľadom na to, že momentálne rozširujeme naše kancelárie v rámci mesta Trenčín, hľadáme ľudí na obsadenie dvoch pracovných pozícií a to : administratívno-klientsky pracovník a zástupca obchodného vedúceho. Úlohy: -kontrola -spracovavanie žiadostí -práca s PC(word,excel) -riadenie a vedenie ľudí -vybavovanie klientských zložiek -komunikacia s ľudmi. Výhody: -bez skúšobnej doby -zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch -mladý dynamický kolektív -pružný pracovný čas -teambuildingové akcie -možnosť pracovať na hlavnú pracovnú činnosť, prípadne si privyrobiť popri práci alebo škole -pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností. V prípade záujmu posielajte štruktúrovaný životopis.
Ekonomika a financie - Trencín
Vzhľadom na to, že momentálne rozširujeme naše kancelárie v rámci mesta Trenčín, hľadáme ľudí na obsadenie dvoch pracovných pozícií a to : administratívno-klientsky pracovník a zástupca obchodného vedúceho. Úlohy: -kontrola -spracovavanie žiadostí -práca s PC(word,excel) -riadenie a vedenie ľudí -vybavovanie klientských zložiek -komunikacia s ľudmi. Výhody: -bez skúšobnej doby -zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch -mladý dynamický kolektív -pružný pracovný čas -teambuildingové akcie -možnosť pracovať na hlavnú pracovnú činnosť, prípadne si privyrobiť popri práci alebo škole -pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností. V prípade záujmu posielajte štruktúrovaný životopis.
Administratíva - Trencín
Vzhľadom na to, že momentálne rozširujeme naše kancelárie v rámci mesta Trenčín, hľadáme ľudí na obsadenie dvoch pracovných pozícií a to : administratívno-klientsky pracovník a zástupca obchodného vedúceho. Úlohy: -kontrola -spracovavanie žiadostí -práca s PC(word,excel) -riadenie a vedenie ľudí -vybavovanie klientských zložiek -komunikacia s ľudmi. Výhody: -bez skúšobnej doby -zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch -mladý dynamický kolektív -pružný pracovný čas -teambuildingové akcie -možnosť pracovať na hlavnú pracovnú činnosť, prípadne si privyrobiť popri práci alebo škole -pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností. V prípade záujmu posielajte štruktúrovaný životopis.
1 / 4