Ponuky práce a brigád

Kategórie:
Řadit podle
Miesto:

Magazín Brigady.sk

Prečo je operatívny lízing populárny už aj u bežných ľudí?

Kúpa auta je nákladnou investíciou a nie každý dokáže zložiť naraz také peniaze, ktoré sú pre daný model potrebné. Preto na trhu existujú aj...

Tantra masáže, zaujímavé a zábavné privyrobenie

Viete masírovať človeka a zabezpečiť mu dokonalé uvoľnenie? A hľadáte príležitosť, ako si trocha finančne prilepšiť? Potom je škoda, ak svoje...

1 / 3
Manažment, konzulting - Bratislava
Manažment, konzulting - Bratislava
Manažment, konzulting - Trencín
Vzhľadom na to, že momentálne rozširujeme naše kancelárie v rámci mesta Trenčín, hľadáme ľudí na obsadenie dvoch pracovných pozícií a to : administratívno-klientsky pracovník a zástupca obchodného vedúceho. Úlohy: -kontrola -spracovavanie žiadostí -práca s PC(word,excel) -riadenie a vedenie ľudí -vybavovanie klientských zložiek -komunikacia s ľudmi. Výhody: -bez skúšobnej doby -zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch -mladý dynamický kolektív -pružný pracovný čas -teambuildingové akcie -možnosť pracovať na hlavnú pracovnú činnosť, prípadne si privyrobiť popri práci alebo škole -pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností. V prípade záujmu posielajte štruktúrovaný životopis.
Manažment, konzulting - Bánovce nad Bebravou
Úlohy: práca v kancelárii kontrola spracovanie žiadostí práca s PC (MS Word, MS Excel) riadenie a vedenie ľudí komunikácia s ľuďmi tvorba portfólia
Manažment, konzulting - Bratislava
Manažment, konzulting - Trnava
Hľadáme ľudí z celého Slovenska, zahraničie, ktorí sa chcú venovať obchodu a obchodnej činnosti na pozíciu zástupcu alebo manažéra. Spolupráca s nami je možná od 18 rokov. Platovo je to nadštandartne ohodnotené 800 EUR + bonusy. Výhoda spolupráce - trvalý pracovný pomer, práca na živnosť, dohoda o pracovnej činnosti , čiže dá sa s nami spolupracovať aj po pri zamestnaní alebo popri štúdiu. Viac informácií samozrejme na osobnom stretnutí. Kontaktujte prosím tel.: 0905 424 559 alebo e-mail.: ainvestsro@gmail.com NÁSTUP IHNEĎ!
Manažment, konzulting - Bratislava
Hľadáme obchodných zástupcov, ľudí, ktorí sa chcú venovať obchodu a obchodnej činnosti. Nástup ihneď, vzdelanie základné, lokalita - celé Slovensko, plat 700 EUR + bonusy
Manažment, konzulting - Trencín
Ste typ človeka, ktorý radšej vedie ľudí akoby sa nechal riadiť? Máte už plné zuby toho ako Vám v práci hovoria, že čo máte a nemáte robiť? Chcete byť úspešný a budovať si vlastnú firmu a kariéru bez vstupného kapitálu? Pokiaľ ste na všetky otázky odpovedali áno, tak v tom prípade ste správny človek na to, aby ste začali s nami spolupracovať. U nás sa dá dosiahnuť viac ako len priemerné zamestnanie s priemerným príjmom, resp. ideálnu prácu s pružnou pracovnou dobou, ktorú vedia využiť nielen študenti, ale aj zamestnaní ľudia. Náš tím je dynamický kolektív mladých ľudí, ktorí vedia, čo od života očakávajú, kam smerujú a čo chcú dosiahnuť v najbližších rokoch. Takisto ako Vy ste s najväčšou pravdepodobnosťou študent strednej alebo vysokej školy, alebo zamestnaný v práci, v ktorej nie ste až tak veľmi spokojný. Ponúkame pracovné pozície, ktoré sa týkajú hlavne komunikácie, administratívy a veľmi dôležitý je pre nás osobný a kariérny rozvoj našich spolupracovníkov. Úlohy: práca v kancelárii kontrola spracovanie žiadostí práca s PC (MS Word, MS Excel) riadenie a vedenie ľudí komunikácia s ľuďmi tvorba portfólia Výhody: bez skúšobnej doby zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch mladý dynamický kolektív pružný pracovný čas teambuildingové akcie možnosť pracovať na hlavnú pracovnú činnosť, prípadne si privyrobiť popri práci a škole pozícia je vhodná aj pre ľudí bez pracovných skúsenosti osobnostný rozvoj Požadujeme: ukončené stredoškolské vzdelanie bezúhonnosť komunikatívnosť príjemné vystupovanie chuť vzdelávať sa a pracovať na sebe V prípade záujmu pošlite svoj štruktúrovaný životopis.
Manažment, konzulting - Bratislava
This is a remote, home-based position. Scopic Software is the largest virtual software company in the world. We have over 200 employees in 25 different countries. All employees work from home. We develop custom software applications for clients in North America and Europe. The company is looking to hire a talented and hard working Operations Manager. Our future employee will work in our operations team to make sure all our 100+ active projects are proceeding as planned. Will report to the company Operations Director and may manage one or more operations personnel. Work involves reading end of day reports from our project managers to assess progress and potential risks as well as starting up new projects and managing problems as they arise. We have a sophisticated set of software systems that provide data on ongoing projects and allow communication at the personnel, project, client and company levels. Since employees are from all over the world work is always happening in some timezone and there is always something to do. For our operations team, multitasking is part of the process and something our future employee needs to be comfortable with. Clients are mostly from North America and Europe but the level of technical/software knowledge that a client may have is quite variable and thus each client is a custom case. Software project management experience is necessary. Required Skills: • Fluency in the English language - reading, writing and speaking. • Software project management experience (2+ years). Operations oversees all project managers in the company. • Positive attitude - even in difficult situations. • Communication excellence. Ability to communicate, especially in writing, in a clear, concise, comprehensive and relatively quick manner. • Very good interpersonal skills. Ability to read people and mediate situations, even when communicating remotely. • The need to be organized and detail-oriented. There are many details in this job and if you are not organized it will be a problem. • Operational independence. The ability to operate independently and make autonomous decisions once given the necessary training and support. • Risk management expertise. The ability to see risks and mitigate them before they become problems. • Crisis management / troubleshooting skills. If there is a problem the ability to analyze it, formulate solutions and implement the solution. • Stress resistance. This job is involves high levels of multitasking and there is always more than enough work. • Flexibility in hours worked. This job is not for someone who wants to adhere to a strict 40 hour work week as there will be weeks where 45+ hours are required. • Ability to work in the evenings. This is a full-time position. Salary range is $2200-$3500/month depending on skills and experience. Please send your CV in English to oksana.h@scopicsoftware.com or apply through https://scopicsoftware.recruiterbox.com/jobs/fk06jbb.
Manažment, konzulting - Bratislava
Hľadáme sprostrekovateľa/ľku pre prácu v zahraničí. Žijúcu na územi Rakúska, alebo v jeho blízkostí. Šikovného pracovníka, ktorý bude náborovať rodiny, kotré majú záujem o poskytovanie opatrovateľskej služby. Jedná sa o prácu s výbornými platovými podmienkami. Svoju žiadosť so životopisom posielajte na e-mail: sunnytour.kch@gmail.com
1 / 3